Прямі договори – запровадження, досвід, перспективи

У четвер, 17 жовтня, в приміщенні Розрахункового департаменту ПАТ «АК «Київводоканал» за участю начальника управління природних монополій Департаменту комунально-житлової інфраструктури КМДА Наталії Лисак, першого заступника генерального директора ПАТ «АК «Київводоканал» з економіки та фінансів Ганни Циганок, директора розрахункового департаменту Станіслава Каплуненка, радника голови правління ПАТ «АК «Київводоканал» з питань інформаційної політики Вікторії Яковлєвої, а також директора ТОВ «Водоканал-сервіс» Андрія Ведмідя та двох його заступників – Алли Казімірової і Володимира Граната – відбувся круглий стіл на тему: «Прямі договори – запровадження, досвід, перспективи». Участь у заході також взяли голови правління ОСББ «Молодіжний-15» Олександр Лавриненко та ОСББ «Мотор» Вікторія Погорєлова.


На початку зустрічі модератор  заходу Вікторія Яковлєва зосередила увагу присутніх на проблемних питаннях, які сьогодні виникають у мешканців  багатоквартирних будинків щодо якості комунальних послуг та оплати за них. Так, за її словами, балансоутримуючі компанії не охоче виконують більшість своїх функцій з утримання будинків у належному стані та нерідко економлять гроші за рахунок комфорту і навіть матеріальних коштів мешканців.
В ході круглого столу присутнім було представлено ТОВ «Водоканал-сервіс» – дочірнє підприємство ПАТ «АК «Київводоканал», яке виконує функції виконавця послуг для мешканців кооперативного житлового фонду. Директор компанії Андрій Ведмідь, демонструючи учасникам заходу детальну презентацію, окреслив основні задачі та цілі діяльності, а також головні переваги співробітництва як для фізичних, так і для юридичних осіб. За його словами, ТОВ «Водоканал-сервіс» було створено з метою запропонувати киянам альтернативний спосіб управління житловими будинками, переваги якого полягають у високій якості, прозорості та надійності виконуваних робіт.
«Ми пропонуємо не лише надання послуг, а в першу чергу – контроль їх якості, а також відкритість процесу. Зокрема серед задач, які виконує ТОВ «Водоканал-сервіс»: забезпечення високого рівня якості послуг холодного та гарячого водопостачання, водовідведення, систематичне обслуговування внутрішньобудинкових мереж, “прозорість” нарахувань за надані комунальні послуги відповідно до їх якості, оптимізація обліку та підвищення рівня оплати населенням за фактично отримані послуги, а також зменшення втрат у внутрішньобудинкових мережах холодного та гарячого водопостачання», - зазначив Андрій Станіславович.
Також він розповів, що укладання прямих договорів значно спрощує нарахування за надані послуги і робить процес обліку набагато «прозорішим». До того ж, такі договори дозволяють мешканцям сплачувати лише за фактично спожиті комунальні послуги, згідно з тарифами затвердженими КМДА, не переплачувати природним монополістам та позбавитись від тягаря сплати за «хитрих» сусідів. Як наголосив директор ТОВ «Водоканал-сервіс», діяльність компанії не передбачає додаткової оплати від мешканців. Всі необхідні кошти вже закладені в чинні тарифи на послуги. Більш того, контроль якості послуг, які пропонує ТОВ «Водоканал-сервіс» дозволяє регулювати нарахування в залежності від якісних та кількісних показників.
Перший заступник генерального директора ПАТ «АК «Київводоканал» з економіки та фінансів Ганни Циганок зазначила, що отримання послуг через такі компанії як Водоканал-сервіс – це зручно, перш за все, для мешканців.
«Укладання  прямих договорів окремо з Київводоканалом, Київенерго, Київгазом тощо створює додаткові незручності жителям. Якщо ж наданням комплексу комунальних послуг та контролю за ними опікується управляюча компанія, в даному випадку це Водоканал-сервіс, це дозволяє зекономити час та бути впевненим чіткій системі розрахунків» – додала Ганна Олександрівна.
Після презентації компанії було надано слово головам ОСББ, які вже працюють з Водоканал-сервісом, для оцінки необхідності впровадження в столичному житловому фонді подібного проекту. Присутні відмітили очевидні переваги якості та професійного надання послуг, виконання яких іноді перетворюється на непосильну задачу для управлінь кооперативів і, як наслідок – на головний біль їхніх мешканців, а також висловили зацікавленість у подальшому розвитку та розповсюджені діяльності ТОВ «Водоканал-сервіс» в якості виконавця комунальних послуг
«Як голова ОСББ в обличчі Водоканал-сервісу я  отримала професійного та кваліфікованого  партнера для вирішення проблемних питань нашого будинку. Час, який раніше витрачався на вирішення різних суперечок, тепер ефективно використовувався для, наприклад, модернізації внутрішньо будинкових мереж», – зазначила голова ОСББ «Мотор» Вікторія Погорєлова.
Голова правління ОСББ «Молодіжний-15» Олександр Лавриненко «Для мешканців важливо, щоб було тепло, була вода і все працювало – хто за це відповідатиме їм, за великим рахунком, немає значення. Робота з Водоканал-сервісом дозволяє ефективно організувати цей процес».
Директор Розрахункового департаменту Київводоканалу Станіслав  Каплуненко звернув увагу, наскільки  важливо, щоб багатоквартирні будинки обслуговували спеціалісти, які професійно розбираються у влаштування усіх комунальних систем.
«Водоканал-сервіс – це правильне рішення. Тепер у кооперативного житлового фонду є вибір виконавця комунальних послуг», – додав він.
Також присутні ознайомились із системою інтернет-платежів «Mega-billing» компанії «Мегасофт», з якою активно співпрацює Водоканал-сервіс. Як пояснив представники інтернет-магазину комунальних послуг, мешканці можуть контролювати нарахування, надходження оплат, самостійно формувати квитанції на оплату послуг, та здійснювати її через системи інтернет-платежів, зареєструвавшись в «Особистому кабінеті» на сайті http://www.mega-billing.com. Квитанції на оплату послуг можна також отримувати через звичайну поштову скриньку або на електрону адресу за попереднім запитом.
Наприкінці начальник управління природних монополій Департаменту комунально-житлової інфраструктури КМДА Наталії Лисак зазначила, що робота Водоканал-сервісу є позитивним прикладом запровадження прямих договорів сфері комунального господарства міста.
«Ми, як представники влади, які координують роботу комунальних  підприємств, готові надавати допомогу у питаннях, які виникатимуть щодо вибору управляючих компаній та роз’яснювати переваги такої співпраці», - додала вона.
Закриваючи засідання  круглого столу, модератор заходу Вікторія Яковлєва підкреслила, що з усіма додатковими питаннями можна звернутись до сервісної служби ТОВ «Водоканал-сервіс» зателефонувавши за номером (044) 277-21-77 або написавши листа на електрону адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. чи заповнивши форму запиту на офіційному сайті компанії http://www.vodokanal-service.com.ua.

Фото

 

 

 

Наші цінності

Якості, котрі ми цінуємо дуже високо – чесність, відкритість (прозорість), надійність та професіоналізм.

Про нас

Якісні комунальні послуги для мешканців ОСББ та ЖБК міста Києва

детальніше

Контакти

ТОВ "ВОДОКАНАЛ-СЕРВІС"
Код ЄДРПОУ – 37880620
02660 м.Київ

Харківське шосе, 50-а

вул.Електротехнічна, 16-а

(044) 337 21 42

(044) 337 21 43
отримати реквізити

Відвідування сайту

0463478
Сьогодні
Вчора
На цьому тижні
Цей місяць
Минулий місяць
За весь час
1054
473
2180
13722
22830
463478

Ваш IP: 54.158.52.166
Час: 2018-09-19 21:13:08
Ви тут: Головна Загальне Прямі договори – запровадження, досвід, перспективи