документи Водоканал-сервіс Київводоканал

Водоканал створює облік, якого ніколи не було в Києві, – Андрій Ведмідь

 8 вересня, в студії незалежної «розмовної» радіостанції «Громадське радіо» відбулась бесіда медіаекспертки Наталії Лігачової з журналістами Іриною Соломко та Василем Шандро щодо проблем, які виникли у неї з оформленням угоди з Київводоканалом, а також із зняттям показників лічильників холодної води та оплатою квитанцій. Її запитання, на прямому зв’язку з радіо, коментував директор ТОВ «Водоканал Сервіс» Андрій Ведмідь.

Наталья Лигачева: Две проблемы с Киевводоканалом. Я не буду рассказывать о всех перипетиях, но это моя уже третья попытка заключить договор, и она была достаточно легкой. Я пришла в пункт заключения договоров, а они в каждом районе есть. Не было так уж много людей, но нужно очень много заполнять бумаг. Я была готова и заполнила все. Самое смешное, что тебе в ответ не дают никакой квитанции, что ты сдал эти документы и тоже самое в Киевэнерго. Причем если в Киевводоканал ты просто копии сдаешь, то в Киевэнерго, что касается теплосчетчиков – сдаешь оригинал заключения договора и паспорт. И я жду в течении двух недель – мне должны позвонить и сказать, когда они придут на проверку. Пока никто не звонит. Я не понимаю, что будет происходить дальше.

Наталья Лигачева: Я тут не как журналист и не как медиаэксперт. Я простой «споживач». Написала в Фейсбуке, написала им в письме. Была интересная ситуация – сотрудница пункта приема посмотрела квитанцию и говорит – у вас все плохо с оплатой. А я говорю: как плохо? Каждый месяц все плачу. Она говорит: вы не передаете показания счетчика. И получается у меня все плохо, я уже виновата. Она мне посоветовала написать на бумажке показатели предыдущего месяца и нынешнего месяца и бросить в почтовый ящик на этом пункте. 

Ірина Соломко: Пан Андрій, будь ласка, поясніть, навіщо робиться ця бюрократична історія. Жодної гарантії немає, якщо ці показання кидаються в цю скриньку поштову – чи їх отримують.

Андрій Ведмідь: Я зрозумів проблему, але пані Наталія бачить цю проблему зі своїх зручностей або незручностей. Водоканал змушений відновлювати облік, якого в Києві, нажаль, ніколи не було. Дуже довгий час у нас були виконавчі послуги, житлові організації, які купували воду у Водоканалу і самостійно розподіляли її між своїми мешканцями. Але з1го липня 2014 року був введений в дію закон, відповідно до якого Водоканал і Київенерго – монополісти, які зобов’язані укласти прямі договори з мешканцями для надання послуг. І вийшла ситуація, до якої були просто не готові, тому що колись у Водоканалу було 25 000 чи 30 000 споживачів – це ЖЕКи, або житлові будинки окремі, або підприємства і все. А на сьогоднішній день Водоканал був змушений отримати одночасно понад мільйон споживачів, понад мільйон особових рахунків в місті Києві. Відповідно, треба створити базу, створити облік, внести всі показники лічильників, які до цього заповнювалися самостійно. Але заповнюючи самостійно, багато людей роблять помилки, особливо пільговики неправильно вираховують розмір своєї пільги. І всі ці помилки, як наслідок, збільшують втрати підприємства. Пільги відшкодовує держава. Якщо пільговик неправильно прораховує пільгу, держава її не відшкодує. А дорахування пільговику зробити неможливо.  Таких прикладів можна наводити багато. Лічильник – це як ваги у магазині. Ваги бачить продавець і покупець, не можна, щоб бачив хтось один. Водоканал має знати втрати, які відбуваються у будинникових мережах, яку кількість спожили мешканці з лічильниками і яку кількість потрібно розподілити без приладів обліку. Зараз іде планомірна робота для того, щоб створити облік, якого не було в місті Києві.

Василь Шандро: Тобто це тимчасові незручності? Процедурні? Ця система запрацює згодом?

Андрій Ведмідь: Це наче переїхати з однієї будівлі в іншу. Перейти з одного обліку на інший – це такий само складний переїзд. Це тимчасово.

Наталья Лигачева: Извините, но я не верю, что это «тимчасово». Пишется везде как о постоянной системе. И вы сказали об огромной проблеме – переходе на прямые договора. Я это прекрасно понимаю. Но зачем вы усложняете себе жизнь, заставляя каждый месяц передавать эти показания? Вам нужно проводить контроль? Ладно. Но неужели это нужно каждый месяц делать? Если закон обязывает, значит нужно говорить и с народными депутатами. Вот у меня есть счетчик в квартире, но считают по тому времени, когда счетчика еще не было. И я оказываюсь заложником ситуации, в которой я вообще не виновата. Почему я, потребитель, должна отвечать за проблемы государства?

Ірина Соломко: Чому так відбувається, пане Андрію?

Андрій Ведмідь: Я не працівник Водоканалу, але так само, як і ви – киянин, тому сприймаю ці проблеми і зсередини і ззовні. Проблему цю вирішують. Нажаль, вона вирішується довше, ніж ми очікували. Існують різні шляхи вирішення, ми шукаємо, який шлях правильніший, чекаємо швидкого результату, та на жаль він неможливий. Незручності є, але якщо звернутися до Водоканалу і написати заяву про перерахунок – вони, хай з запізненням на місяць, але перерахунок зроблять. На сьогоднішній день Водоканал активно хоче застосовувати новітні технології, щоб вираховувати середньодобове споживання кожного окремого абонента, складати йому рахунок. Штат контролерів скоротиться в багато разів. До кожного абонента зайдуть приблизно раз на рік. Я працюю з людьми і знаю – якщо людина передала показники, а їх не врахували і нарахували середньодобові, то там не співпадає на декілька літрів, а не кубометрів, а людина обурюється і каже, що її показники не врахували.

Ірина Соломко: Чому так мало комунікації щодо цього? У багатьох людей менше б виникало несприйняття всіх цих речей. Адже величезне випробування жити в часи змін, чому не допомагаєте людям розуміти ці зміни?

Андрій Ведмідь: Це питання не тільки до нас. Воно і до журналістів. Ми завжди готові до спілкування, але житлово-комунальне господарство на сьогоднішній день має проблеми, які потребують негайного вирішення, але багатьма сприймаються, особливо політиками, як підґрунтя для вирішення передвиборчих  питань. Якщо Ви нам будете приділяти увагу – ми завжди будемо із задоволенням спілкуватися.

Повну версію розмови читайте на сайті «Громадського радіо» за посиланням: http://hromadskeradio.org/programs/hromadska-hvylya/vodokanal-stvoryuye-oblik-yakogo-nikoly-ne-bulo-v-kyyevi-andriy-vedmid

 

 

Наші цінності

Якості, котрі ми цінуємо дуже високо – чесність, відкритість (прозорість), надійність та професіоналізм.

Про нас

Якісні комунальні послуги для мешканців ОСББ та ЖБК міста Києва

детальніше

Контакти

ТОВ "ВОДОКАНАЛ-СЕРВІС"
Код ЄДРПОУ – 37880620
02660 м.Київ

Харківське шосе, 50-а

вул.Електротехнічна, 16-а

(044) 337 21 42

(044) 337 21 43
отримати реквізити

Відвідування сайту

0482876
Сьогодні
Вчора
На цьому тижні
Цей місяць
Минулий місяць
За весь час
137
788
3095
11604
21516
482876

Ваш IP: 54.166.207.223
Час: 2018-10-20 04:40:46
Ви тут: Головна Новини Водоканал створює облік, якого ніколи не було в Києві, – Андрій Ведмідь